20 mar 2013

Characters


Sofia (Zofia) Olesińska
(1994, Poland)
 

"Kocham cie za to ,co już wspólnie przeżyliśmy, a także kocham Cie w oczekiwaniu na to, co się wydarzy. Nie mogło mnie spotkać w życiu nic lepszego od poznania ciebie..."

Harry Styles
 (1994, England)

"Jestem tutaj, by Cię kochać, trzymać w ramionach, chronić. Jestem tutaj, by uczyć się od Ciebie i otrzymywać Twą miłość. Jestem tutaj, bo nie ma innego miejsca, w którym mógłbym być"

Kathrin Blake
 (1993, England) 

"Nie możesz poświęcić swego życia dla innych. Musisz robić to, co jest dobre dla ciebie, 
nawet jeśli w ten sposób zranisz część bliskich ci osób."

Taylor Swift
 (1989, United States)
''Jeżeli przy­naj­mniej śnisz, żeby mnie po­konać, le­piej, żebyś się obudził i przeprosił.''

Amanda Goldwin 
(1993, England)
"Strach i ból mogą Cię dotknąć tylko wtedy, gdy im na to pozwolisz."



ONE DIRECTION


Zayn Malik (1993, England)
Niall Horan (1993, Ireland)
Liam Payne (1993, England)
Louis Tomlinson (1991, England)


Pozostali
Eleanor Calder
Danielle Peazer
Perrie Edwards





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz