20 mar 2013

Favourite


8 komentarzy:

  1. Nie widziałam tego wcześniej! :)
    Dziękuje Ci kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz za co dziękować! po prostu kocham Twoje blogi <3

      Usuń
  2. Miałam to wcześniej napisać,ale zawsze zapominam jak tu wchodzę,bo zatapiam się we wspaniałych rozdziałach ;) To wielkie wyróżnienie dla nas być na tej liście,dziękujemy :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam waszego bloga, więc nie ma o czym mówić! :*

      Usuń
  3. Ojeju! Dodałaś tu AŻ DWA moje blogi!
    Jestem Ci za to niezmiernie wdzięczna!

    Dangerous Darkness

    PS. Czekam na nowy rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zasługujesz na to zdecydowanie!:D

      Usuń
    2. Kurde....A TERAZ AŻ TRZY?!
      Nie no, jestem Ci ogromnie wdzięczna!

      Dangerous Darkness

      Usuń
  4. Nie wierzę, że znajduje się tu mój blog. Może to jakaś pomyłka?
    Jestem zaszczycona. To dla mnie wielkie wyróżnienie, naprawdę.
    Dziękuję, Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń