20 mar 2013

Prologue



‘Miłość jest niebezpieczeństwem, jest przyjemnością
Miłość jest czysta - to jedyny skarb
Spraw by miłość była Twym celem’

No właśnie, miłość to jedyny skarb. Skarb, który przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie. Zawłada całym Twoim światem. Gdy spotykasz tą jedyną osobę, wiesz, że to właśnie miłość zawitała do Twojego serca. Bo kiedy jesteś zakochany, nic poza tym się nie liczy. Nie możesz jeść, spać, myśleć i prawidłowo funkcjonować. Cały Twój umysł jest pochłonięty tą jedną osobą, za którą jesteś w stanie oddać życie. Bo kochasz ją tak mocno, że nie ważne jest czy Twoje potrzeby są spełnione, najważniejsza dla Ciebie jest tylko jej radość. Miłość zaczyna się wtedy, gdy szczęście drugiej osoby jest ważniejsze od Twojego. Czasami zadajesz sobie pytanie, dlaczego kochasz? I to właśnie wtedy można stwierdzić, że kocha się najmocniej, bo nigdy nie będziesz w stanie znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Miłość jest wtedy, gdy ukochana osoba opuści Cię choć na chwilę, a ty już po chwili zaczynasz za nią niewiarygodnie tęsknić. Tam, gdzie jest miłość, nie ma miejsca na żądania, na oczekiwania, nie ma zależności. Miłość nie działa wybiórczo, tak jak i blask słońca pada na wszystko bez wyboru. Prawdziwa miłość nie zmienia się raptownie w nienawiść, podobnie jak prawdziwa radość nie przeistacza się w ból. Miłość jest naszym naturalnym stanem, kiedy… nie ma już lęku. Miłość jest wtedy, gdy widzisz cierpienie ukochanej osoby, a na widok ten mimowolnie pęka Ci serce. Definicji miłości jest wiele, każdy z osobna odbiera ją w inny sposób. Lecz co się dzieje, gdy zostajemy zmuszeni do miłości ? Udawania czegoś czego nie ma i nigdy nie będzie? I nagle poznajemy kogoś, kto przewraca nasz świat do góry nogami? I właśnie wtedy przechodzimy do samego początku sedna, wtedy poznajemy MIŁOŚĆ…  

**

Witajcie moi kochani! Jak widzicie założyłam nowego bloga, w którym głównym bohaterem jest tym razem jedynie Harry, oczywiście pozostali też występują, ale nie są aż tak istotni w opowiadaniu. Nowa fabuła, nowe pomysły, nowi bohaterowie. Jak na razie początek, ale wzruszam się gdy go czytam. Jak na razie nie chcę wam dużo wyjawiać, ale mam nadzieję, że ta historia wam się spodoba. Pierwszy rozdział już niebawem, więc czekajcie cierpliwie.
Buziaki!
CZYTASZ=KOMENTUJESZ!  


11 komentarzy:

  1. Kochanie tak się cieszę, że założyłaś nowego bloga. Masz talent a ja kocham czytać Twoje dzieła, które czyta się z taką lekkością i przyjemnością.
    Zawsze jestem uśmiechnięta, kiedy widzę nowo dodany rozdział. Dzięki Tobie mój uśmiech jest od ucha do ucha.
    Co do prologu to faktycznie... jest naprawdę magiczny. Miłość jest tutaj opisana bardzo, bardzo realistycznie i wręcz wzruszająco. Napisane tak poetycko jak u jakiegoś wybitnego poety. Coś wspaniałego!
    Muszę przyznać, że już zaciekawiłaś mnie tym prologiem, który właściwie nie mówi nam zbyt wiele. Ale wiem, że te opowiadanie, historia będzie na pewno magiczna.
    Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział! Oczywiście proszę o informowanie, bo jakże inaczej! :)
    Pozdrawiam Cię gorąco i życzę dużo weny.
    P.S Szablon bloga jest nieziemski. Zauważyłam, że to Twoja praca i coraz to lepsze robisz! Oby tak dalej! :)
    /sensitive-touch/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochanie za ta cudowne słowa ! za to ja uwielbiam czytać nie tylko Twoją twórczość, ale i komentarze, które niesamowicie podnoszą mnie na duchu! :* szablon robiłam sama i bardzo się cieszę, że Ci się podoba! Również czekam na to nowe opowiadanie u Ciebie! buzibuzi :*:*

      Usuń
  2. Jest nowy! Jak wiadomo jestem zakochana w nagłówku i w stylu jakim piszesz <3 czekam na kolejne posty bo jestem ciekawa jak rozwinie się akcja ;) sieeemaszkooo ;* Xx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prolog bardzo fajny, treściwy i świetnie napisany! Od razu mi się spodobał! Dodaję do obserwowanych i czekam na rozdział pierwszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu, ogromnie podoba mi się to, jak piszesz !
    Miłość jest u Ciebie opisana bardzo ciekawie i nie groteskowo.
    Na razie nic nie jest wyjaśnione, co bardzo mnie wkurza, bo ja lubię wszystko wiedzieć :P
    Oooooogromnie podoba mi się wygląd bloga ! Okropnie !
    Zupełnie cudowny :D
    Czekam na pierwszy rozdział, który, mam nadzieję, ukaże się już nie długo !
    <3

    Buuuuziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie napisany prolog. niestety nie potrafię pisać długich komentarzy, zwłaszcza, gdy ktoś tak krótką notką potrafi spowodować, że moja pewność siebie z zero spada do - 100 ;c czekam na następny i było by miło gdybyś mnie poinformowała.
    +mam nadzieję, że nie obrazisz się jeśli rozpowszechnię swojego nowego bloga.
    "Los Angeles nazywane jest Miastem Aniołów. I nie bez powodu...
    Alison i Amanda to dwie najlepsze przyjaciółki, które od najmłodszych lat zawsze spędzały czas razem. Były dla siebie jak siostry.
    Pewnego wieczoru ich życie zaczyna ulegać zmianom. Powoli najgorsze tajemnice wychodzą na jaw i zaczynają komplikować życie cheerleaderek.
    Nie wszyscy są tymi za kogo się podają. Jedni są źli i pragną zemsty. Inni chcą je chronić i uświadomić je tym kim są. Niestety nie wszystkim się to podoba.
    Zaczyna się walka o życie. Nie tylko o własne, gdyż wszyscy są w niebezpieczeństwie. Trzeba zdecydować: dobro czy zło? Każdy błąd może spowodować kolejną śmierć. Tylko nieliczni wyjdą z tego cało.
    Kto wygra? Alison? Amanda? Czy może oni? "
    na dodatek zrobiłyśmy zwiastun: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NiL6ep41iAI
    bloga znajdziesz pod tym linkiem ---> http://secrets-of-human.blogspot.com
    byłoby nam bardzo miło gdybyś przeczytała i skomentowała:)
    Pozdrawiamy Amanda i Alison ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie potrafię pisać długich komentarzy tak więc z góry przepraszam.
    Prolog jest naprawdę cudowny!
    Nie wiem o czym będzie ten blog, ale będę czytać. To ci mogę obiecać ;)
    Najważniejsze w tym wszystkim jest to, jak piszesz ;p
    Styl.
    Podłóg prologu spokojnie wiem, że ty robisz to świetnie! ;) Dodam bloga do czytanych, ale jutro bo dziś jestem z telefonu ;c
    OBIECUJE! ;*
    Czekam na rozdzial pierwszy.

    Pozdrawiam, Kaja <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalnie piszesz <3 Naprawdę masz talent dziewczyno, jedynie można Ci pozazdrościć :)
    Co do prologu to jestem naprawdę pod wrażeniem, strasznie trudno go napisać, a tobie wyszedł świetny, po prostu ś w i e t n y. Opisałaś miłość w taki niesamowity i realistyczny sposób...jestem pod wrażeniem, naprawdę :) Czekam na więcej, pisz szybko pierwszy rozdział, bo naprawdę zaciekawiłaś mnie :)
    Chciałabym Cię dodać do "Blogi warte uwagi" u siebie, miałabyś coś przeciwko? :) pozdrawiam :)


    PS. Prowadzę bloga o podobnej tematyce, a dokładnie o dziewczynie oraz Harrym i Niallu, więc jeśli miałabyś ochotę to serdecznie zapraszam :)


    http://your-judgement-is-clouded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się, że Ci się spodobało :)
    w każdym razie już dodaję Cię do "Blogi warte uwagi:)
    pozdrawiam i czekam na pierwszy rozdział :)
    http://your-judgement-is-clouded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. co ta za dziewczyna co gra zosie ?

    OdpowiedzUsuń